Τα δωρα μου!


Χαίρομαι πολύ που επιτέλους σας παρουσιάζω τα δώρα που έλαβα από τις ανταλλαγές που συμμετείχα!
Το πρώτο δώρο ήρθε γρήγορα γρήγορα από την αγαπημένη μου Χριστίνα  και αφορούσε στο secret bunny διοργάνωσε η Ζήνα! Ένα πολύ κοριτσίστικο στρογγυλό κουτί (μιας η ζωή μας είναι ροζ) που μέσα περιείχε καλούδια για εμένα και τα κορίτσια μου. Τρία χειροποίητα διακοσμητικά και χρηστικά μπολάκια σε χρώματα που αγαπώ, ένα διακοσμητικό ροζ κουκουνάρι που κρεμόταν από τη ροζ κάρτα και πολλά σοκολατένια αβγουλάκια και κουνέλι για τα κορίτσια μου! 
Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ για όλα!




Το δεύτερο δώρο μου με κράτησε λίγο σε αγωνία αλλά άξιζε η αναμονή! Η πολύ γλυκιά Ελένη  μου έστειλε ένα πολύ περιποιημένο πακέτο για το secret spring circles που διοργάνωσε η Αλεξάνδρα. Μέσα είχε μια χειροποίητη κρεμάστρα τοίχου που την βλέπεις και σου φτιάχνει τη διάθεση! Ντεκουπάζ πάνω σε ξύλο, ζωγραφισμένη η λέξη καλημέρα με κόκκινο χρώμα και χρυσό περίγραμμα, λεπτομέρειες γκλίτερ πάνω στα λουλούδια και φυσικά κάρτα με διακοσμητική πεταλούδα! Το μόνο που θα σας πω είναι ότι λάτρεψα κάθε της λεπτομέρεια, ακόμα και τη μυρωδιά από το βερνίκι της! Ελένη, χάρηκα που σε γνώρισα και σε ευχαριστώ!


Έλαβα και τρίτο δώρο όμως! Αμέ τι νομίζατε! Το υπέροχο αυτό δώρο ήρθε για τα κορίτσια μου από τη χρυσοχέρα Σμαραγδένια! Δυο χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλάκια τους, δυο τσιμπιδάκια με πλεκτά λουλουδάκια και δυο δαντελωτά βραχιολάκια με πλεκτές πεταλουδίτσες! Σμαραγδένια μου σε ευχαριστώ πολύ!


Και αν θέλετε να δείτε τα δώρα που έστειλα εγώ στις φίλες μου, ρίξτε μια ματιά εδώ!

Επίσης, θέλω να σας ενημερώσω για το Παζάρι Αλληλεγγύης (blogaki) που διοργανώνει η Αλεξάνδρα και που μπορούμε να βοηθήσουμε στέλνοντας χειροποίητα αντικείμενα, σπιτικά γλυκά και βιβλία! Περισσότερα για το παζάρι θα διαβάσετε εδώ και εδώ.



Πολλά φιλιάαααα

Ετικέτες ,