Βραβείο Liebster



Η σημερινη μου ανάρτηση αναφέρεται σε ένα βραβείο Liebster. Το βραβείο αυτό μου δόθηκε από δυο ιδιαιτερα αγαπημένα μου blog, δυο πολύ γλυκιες μανουλες από το Iris mama goes vintage και το Swanocean.
Χαίρομαι πολύ για το βραβείο που έλαβα και ξεκινώ αμέσως να απαντήσω στις ερωτήσεις που μου έθεσαν (λόγω έλλειψης χρόνου θα απαντήσω σε 5 ερωτήσεις από κάθε μαμαδοblogger)!


 

1Έχεις σκεφτεί ποτέ να αλλάξεις το όνομα του blog σου;
Ναι το έχω σκεφτεί γιατί είναι κάπως μεγάλο, όμως είναι αυτό που με αντιπροσωπεύει, δηλαδή ο δικός μου μικρόκοσμος!
 
2. Πόσο έχει αλλάξει η κάθε σου μέρα από τότε που πάτησες για πρώτη φορά το πλήκτρο Δημοσίευση;
Πολύ, έχω μάθει πολλά καινούργια πράγματα, έχω γνωρίσει (διαδικτυακά αλλά και από κοντά) αξιόλογους ανθρώπους, εμπνέομαι συνεχώς από όλα όσα διαβάζω και χαίρομαι όταν οι αναρτήσεις μου είναι χρήσιμες, εμπνέουν και αρέσουν!
 
3 .Όταν δεν έχεις έμπνευση, που καταφεύγεις για να την βρεις και να αλλάξει η διάθεση σου;
Συνήθως η έμπνευση έρχεται από τα παιδιά μου, από τις ανάγκες τους και τα λόγια τους,  αλλά και μια βόλτα στο διαδίκτυο είναι για μένα αστείρευτη πηγή έμπνευσης!
 
4. Έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς επαγγελματικά με το blogging;
Προς το παρών η έλλειψη χρόνου δεν θα μου επέτρεπε κάτι τέτοιο!


5. Αγαπημένο σου στυλ διακόσμησης;

Μου αρέσει η minimal διακόσμηση σε γήινες αποχρώσεις γιατί με ξεκουράζει και με χαλαρώνει!
 
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση;
Μια από τις αγαπημένες μου αναρτήσεις είναι εκείνη που "Ζωγραφίζουμε με αλάτι" γιατί λατρεύω τη ζωγραφική πράγμα που προσπαθώ να μεταδώσω και στα παιδιά μου και η συγκεκριμένη ανάρτηση δείχνει ότι υπάρχουν πολύ τρόποι για να ζωγραφίσουμε και να είμαστε δημιουργικοί!
 
7. Περιέγραψε την ιδανική βόλτα με το σύντροφο ή την οικογένειά σου.
Η ιδανική βόλτα με την οικογένειά μου είναι μια εκδρομή στο βουνό, όπου θα μπορούσαμε να απολαύσουμε τη φύση, να κάνουμε "εξερευνήσεις", να αναπνεύσουμε το καθαρό οξυγόνο, να κάνουμε πικ νικ και να γυρίσουμε ανανεωμένοι.
 
8. Τι σχέση έχεις με το κινητό σου;
Με το κινητό μου έχω σχέση αγάπης και μίσους! Αγάπης γιατί από όταν ξεκίνησα το blogging έχει γίνει προέκταση του χεριού μου (χαχα) και μίσους γιατί πάντα ξεμένω από μπαταρία όταν πραγματικά το χρειάζομαι!
 
9. Αν σου έκανα έκπληξη τι θα σε χαροποιούσε ιδιαίτερα;
Εκτιμώ ιδιαίτερα τα χειροποίητα πράγματα, εκείνα που κάποιος αφιέρωσε το χρόνο του και με είχε στη σκέψη του όταν τα έφτιαχνε! Εκείνα που δεν χρειάζεται κάποιος να ξοδέψει πολλά χρήματα, αλλά έχει βάλλει σε αυτά αγάπη και προσπάθεια!
 
10. Πικ νικ ή εστιατόριο;
Μου αρέσει πολύ το πικ νικ αλλά δυστυχώς η έλλειψη κατάλληλων πάρκων στην πόλη μας δεν επιτρέπει να το κάνουμε συχνά, εκτός και αν έχουμε τη δυνατότητα να φεύγουμε για εκδρομούλα.

 
 




Κι εγώ με τη σειρά μου θα βραβεύσω τα εξής blog:

1.   to e-periodiko mas
2.   Neanikon
3.   My home my memories
4.   My forty something world
5.   Cook-taste-live
6.   Lol moms World
7.   Greek debt to gastronomy
8.   Koritsi malama
9.   Nipiagogio mou
10. Νηπιαγωγείο με φαντασία


Εύχομαι να παραλάβετε τα βραβεία σας και να απαντήσετε κι εσείς στις παραπάνω απαντήσεις ώστε να συνεχίσετε την αλυσίδα αγάπης μιας και όπως έμαθα από την Ίριδα, Libster στα Γερμανικά σημαίνει "αγαπητό"!
 
Οι κανόνες του βραβείου είναι:
 
1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Ετικέτες